20060724

No Man's Land

愛情不是遊戲。假如你把它當作遊戲,那麼請記著:遊戲也有它的規則。
you break the rules,我也玩不下去。

遊戲太認真就不好玩。反正我對這太認真,覺得這樣一點都不好笑也不好玩。對不起,我不是一個合適的遊戲對象。
我寧可做一片No Man's Land,也不要讓男人踐踏自己。繼續你的flirty flirty吧。我不要再提心吊膽了。

5 comments:

foxymcdee said...
This comment has been removed by a blog administrator.
foxymcdee said...

又係咁!又係咁!個個都係咁!我就黎係愛鬥士蘭子架啦!

cching said...

認真的人總不能與不認真的人有結果;只有兩個同樣短視的人才能有短期的結果。
我一?都吾?心你。

cching said...

WE HAVE HUGE THG TO DO, AND WE HAVE ONE OF OUR DREAM TO BE COME TRUE. YEAH!

ADD OIL

Sa said...

Practise make perfect! True love need u to wait!