20061016

Rockit 2006

星期六一覺睡醒已是7:10.跟男友對望三秒,齊齊即刻彈起去維園。路上一直tranfic jam,8:15到門口,心諗一定看不到7:15開始的Bryan Gee了。仲聽到DnB於是就跑過去,最後還是聽到8:30才到明哥。貴為V recording founder的Bryan Gee,我對他是有期待的。但都幾悶,失望。之後有DnB金至尊Goldie + MC。Goldie的歌好聽但mix得強差人意,又長又“chum"。MC並非很好但總算救了Goldie一把。
星期日到維園時已是看秋紅。很久沒看band show的我到過他們的網頁一遊認真聽過D歌,Live玩得很好!之後Main Stage 的Ian Brown講真真係麻麻,個人覺得有D悶加上走音實在走得太西利。但由於自己偏好percussion的關係,有少許時間仍可扭兩下。(本人)全weekend高潮是Adam F, 他那晚玩的大部份是耳熟能詳的歌,但mix得實在好好好!大家都打呢D歌,玩邊節夾邊段點玩個flow就可以定高下。高手如Adam F實在玩舊野都無所謂,因為佢從好多舊野中揀最精的位黎玩,又熟又快手又長短參差有致。Adam F之後我一直情緒高漲,冒雨到Yumla繼續舞吧舞吧舞吧。到1:00就體力不支要回家。Club Magazine都無力去望一望。

2 comments:

ks said...

好彩玩完晒先落雨。

Ian Brown其實都OK既,我覺得係個rundown怪怪地?。Bryan Gee好過Goldie,Adam F唔洗講啦,但真係好?無力跳。

foxymcdee said...

我淨係聽到Bryan Gee最後20 minutes,之前玩咩又玩成點架?最後20 minutes就真係...可能V recording比我太大期望. 而家等睇Grooverider/Skibadee/DJ SS!!Skibadee一定好正!