20080701

Barcelona + London


信不信由你。一次又一次。

公司安排了Barcelona + London Research 七天自由行, 主角是施清與我。
在知道我們是老死的情況下,十四揀二。

這不會是巧合。

出發在即,要準備的有許多。Bread & Butter Barcelona show, 行街睇market買辨都要記錄做 Report present。而餘暇,我們當然會善用。

3 comments:

saiyan said...

你就開心晒啦,比埋錢食住唔洗dam心去外地晒心喎,有邊個唔想?人生有何求,要發達有多難。

cching said...

真係唔信。由我地係第一間公司一齊做野,到現在第三間公司做野,係真係巧合?人人聽到都唔信。
到今次仲要我地二人組出發,間直係發達, unbelievable!!! 文女,睇來,神放你係我生命中都係大月d心意啦!! thanks God, u are awesome and amazing.. thanks to bring us to same companies and the TRIP ,,wakakaka,,

Ter雲屎,
無計,我同文女的緣份都係上天比。你唔使担心,我安全帶左文女回來。

唸起都好似發夢。 

o_o wakakakakkakakakkakakka

cching said...

the possibility of choosing u and me is 98份之一。

係咪好難呢?