20061210

沒男友的一週

這幾天總算是有休息的空間,終於可拾回書本看個幾晚,聽聽歌認真的想和畫French May project的sketch. 最快樂的莫過於跟好友一起在studio study和討論再design及sketch collection.這個process往往是最有驚喜且學習得最多又最歡樂的時光.
沒男友的週末.他到澳門工作了.整天在想他,總心煩他怎麼還沒來電話.電話來了.除了閒話家常外又想不到說些甚麼,竟又草草的斷了線.掛上電話卻發現很想他.後悔沒說些肉麻話.第二天沒來電話,我又有些疑心他去玩瘋了,把我忘得清淨,於是獨自生氣,對自己跟他說:我也出去玩瘋的讓你找不到我!卻又想難得一個週末沒party+沒事忙,還是讓自己躲一下懶才對得起自己.
於是輕柔的音樂充滿了我的房間, nouvelle vague在這兒轉了好幾圈.躺在房裡千思萬想的是旅行.忽然不要再到泰國,還是直接到印度吧.泰國那類旅行止不了我心靈的渴.我不要再買東西了.那是工作,成了旅遊的目的太可笑亦太可惜.
Will you take a walk with me in the sunshine
O Pamela, before it's too late
Will you take a walk with me by the ocean
O Pamela, before it's too late

2 comments:

cheryl said...

so i can see that there're a lot of cute stuff around the place. can you tell me what is the o-studio about i'm so curious =)

foxymcdee said...

o:studi:o is a place i work with wif my lovely mates. we all love fashion and music. we got a blog have few works inside:http://ostudio.blogspot.com/. and we are building an official website which is going to release around Jan.