20070212

聚舊

一位舊同學致電給我. 很久沒見了, 她要出來聚一聚. 沒有不答應的理由. 但談完電話實在不想.
朋友, 請別打電話怪責:你做咩唔搵我正衰人! 實情是大家都沒有找大家的心. 不要心血來潮打個電話先就等如你好掛念我.
很怕她一輪咀的講. 間唔中問一句: 你呢? 然後我講完又是但整句: 哦,係咩?然後又一輪咀講講講. 話題又係有無轉工拍拖,股票同人工幾多. 我不是在看小說或看電影,你的隱喻令我好煩厭, 最討厭這樣轉彎抺角的交談. 有話直說, 有屁快放.
還有請不要再點鮑魚壽司和魚翅壽司. 自以為識食又抵d實在令人苦笑.
對不起我太刻薄了點, 但我的喜歡不喜歡都是真的.

No comments: