20070901

辭職

辭職了.總算是一個了結.
很害怕那麼多的是非, 真真假假. 我喜歡直接了當一切簡單得多. 做得不開心又影響到朋友關係, 不如不做, 無眼屎乾淨盲.離開舊同事有點捨不得, 那裡仍有好多真朋友善良人,party, dinner keep on!:) 到了新公司將又是另一新開始, 開始做senior, 可以學習design以外另一方面的東西. 仲犀利係竟又有緣與my best friend 施清重遇拍住上, 真係我的天有d野唔信都唔得.

5 comments:

sandsand said...

可以搵到一份更好的工作,很好!離開就是新的開始,我一直都盤算著,等待離開的時機。
mandy!多謝你的留言。9月28至10月3日,我會同朋友去越南,有冇興趣join?我見你們的泰國團好似成唔到行,今次我同朋友都係影相人周圍行行睇睇咁樣,有興趣的話call我!

喜歡和你去旅行的selen

Anonymous said...

Mandy,
I'm going to missssssssssssssss U~
wish u all the best in your new job... n my leaving day is still on planning... v.gd to hear that u n Cching will be together too~ i know, it should be sth bcoz of God~ but gd to have someone to stay with in the new place, right?
Sa

cching said...

terence,
文女整定係我O家!! =} 你死心吧!

mandy,

really nice ar, we can work together, i thk i can bought u breakfast everyday again,, haha! :D
it is funny that i work in there first.. don worry, i will tempt tempt there sin, and let u know..

cching

saiyan said...

URRRrrrrrrrrrrr!!!

foxymcdee said...

i cant not go travelling during that period cos i start my new job. but we will have a weekend in macau on 27th oct ( weekend ) , for the live afro reggae show plus we can go to chu hai too. many ppl interesting and promised to go already!!! keke.